Translate

2012. augusztus 13., hétfő

Sült garnéla halszósszal és sárga cukkíni mogyorószósszal

Gondoltam csinálok egy kis rákot vacsorára. Íme a végeredmény.
Vietnám ihlette a fogást.
Az eredményesség legfontosabb eleme, hogy az egyik kedvenc tányéromra tálaltam. (-:     Nyersen fagyasztott garnéla, bors, a legjobb fajta eredeti vietnámi halszósz (erről és a beszerzési forrásokról későbbiekben írni fogok) lehelletnyi cukor, szárított darált chili paprika, amit megpírítottam és a végén újhagyma. Ez egy igen egyszerű ízvilágú étel, de roppant finom. Garnélát igen sokféle módon készítettem már, de az a tapasztalatom, hogy minél egyszerűbb annál jobb. Tarisznyarák esetében már más vélményen vagyok.

A cukkínit csíkokra vágtam. Aprítottam gyömbért, amit olajon megpirítottam, ebbe dobtam a cukkínit. Gyors pirítás után hozzátattem mogyoróvajat, halszószt, thai újhagymát. A legvégén összekevertem aprított pörkölt mogyoróval.

Ez a két étel harmónikusan egészítette ki egymást. Mindekettő lágy ízű, könnyű étel, ugyanakkor laktató is a benne lévő mogyorónak köszönhetően.

Nincsenek megjegyzések: