Translate

2012. szeptember 28., péntek

Rák7-péntek: tálalási gyakorlat No.2

Az alapanyagok, az ízek azonosak, mint tegnap, mindössze a tálalás más. Egy henger aljába helyeztem egy bazsalikomlevelet, erre a sült rákot. Mindezt felöntöttem majdnem színültig még meleg paradicsomzselével. Azért nem tele, mert a zöldborsokat nem akartam a zseléfolyammal elsodorni. Tehát most jöttek a borsok. A rák a farka felé vékonyodik, ezért ahogy sorba raktam a borsokat az összekuporodott rákon kialakult egy térbeli kompozíció. Ezt azt jeleni, hogy ahol a rák vastag ott a bors felül volt, ahogy vékonyodik egyre lejjebb került. Ennek azért örültem, mert így a borsok egy része, ahogy felöntöttem a maradék zselével a folyadék alá került, míg egy része kiemelkedett belőle. Hát ez tetszett nekem. Végül, koronaként felhelyeztem a paprikát és hűtőbe tettem, hogy megszilárduljon.

Íme az eredmény. Vajon a tegnapi, vagy a mai szebb?

Nincsenek megjegyzések: