Translate

2013. április 14., vasárnap

Burgonya saláta a szokásostól eltérően


Általában két módon eszünk burgonya salátát, vagy majonézzel készítve, vagy hosszabb lére engedve. Ez most itt egy harmadik fajta azért, hogy ne legyen unalmas ez az egyszerű, de baromi finom étel.
A burgonyát vízben főztem, hogy minél kevesebb keményítő maradjon benne. Azt tapasztaltam, hogy gőzpárolóban készítve nem annyira jó. Közben felvágtam uborkát, lilahagymát és egy almát meghámozva. A petrezselymet vékonyan felszeltem és az egészet egy tálba tettem. A megfőtt burgonyát hideg vízzel is leöblítettem, majd a felvágott zöldségekhez adtam. Citromot facsartam és a levével meglocsoltam a salátát, majd borsot daráltam rá. Ment hozzá egy kávéskanálni cukor, némi só, végül pedig meglocsoltam olíva olajjal és még egy kis dió olajjal is az íze miatt.

Lisztbe forgatott apró halat sütöttem hozzá és egy jó kis fehér bor társaságában kiköltöztünk a teraszra, hogy a meleg, tavaszi napfényben falatozzunk.









Nincsenek megjegyzések: