Translate

2013. október 30., szerda

Csevapcsicsa mindenféle földi jókkal

Ezt most megkaptam. Az a szokásom, hogy amikor írok valamit a blogba, akkor megmutatom Sárának, hogy olvassa el és szóljon, ha valami nem érthető, vagy stílusos, netán túl sok. Tudni kell, hogy Sára, és ezt elfogultság nélkül mondom kiválóan fogalmaz. Nem akkora dumás, mint én, de remekül tudja írásba önteni a mondandóját. Régebben (sajnálatomra mára már nem), ha valami komolyat szeretett volna nekem mondani, vagy gondja volt velem, akkor mindezt leírta és odaadta. Ilyenkor volt időm a mondandóján elgondolkodnom. Most simán leugatja a fejem. Óhh, azok a régi, szép idők! Naná, hogy nem hagyom magam.

Mellesleg az eredeti bejegyzés az alsó hat sorból állt. Ránézett és csak annyit mondott, hogy írjak valami rendeset, mert ezt el sem olvassa. Ha szövegelek, az a baj, ha nem akkor meg az. Férfi sors :) Sárámmal két dolgot csinálunk, ha együtt vagyunk. Az egyik, hogy vehemensen vitatkozunk. Ő, vagy én beszólunk a másiknak. Én többnyire azért, hogy éreztessem vele milyen, amikor csesztet. Ez tudatos nálam. Mondhatni oktató jellegű. Ő meg mindenért. Persze, hogy tagadja. A másik alkalom, amikor megállás nélkül röhögünk, mert ilyenkor a csesztetés poénkodásban merül ki. Kreatívan froclizzuk egymást. Az nyer, aki ügyesebb és kellemetlenebb helyzetbe hozza a másikat. Persze rögtön jön a visszavágó. Aki elneveti magát és elismeri a másik nyereségét az a vesztes. Vagy fordítva? Aki kineveti a másikat az nyer? Vagyis saját magát. Nem is tudom...

Persze itt nincs veszteség, csak móka. Szerintem ennyi év után kevesen nevetnek annyit, mint mi. Ami biztos, hogy úgy látszik nincs nevetés veszekedés nélkül. Talán egymás velejárói. És nézz oda! Épp most szól be, hogy tartsam magam az emberi léptékhez. Rizsázzak , de pont annyit, amennyit ŐŐŐŐ szeretne. Egy grammal sem többet. Úgy látszik ezt már sokallja. Na, odaadom neki és sasolom a fejét, ahogy olvassa, vajon mekkorát fog kacagni. Vagy kihúzza a felét, vagy felveszi a kesztyűt és beleír?

És íme az eredeti vágatlan szöveg:
Toljuk neki ezerrel. Miféle fogyókúra? Miféle egészséges étrend?  Majd holnaptól. Ma benyomunk egy kis csevapcsicsát sütőben libazsírban sült burgonyával és sütőtökkel, amiben a már kipróbált kaprivirág párosítás volt. A húst nem épp autentikusan készítettem, de így tartotta kedvem. Aprított vöröshagyma. bors, szerecsendió, és kakukkfű került a darált húsba. Ehhez finom házi ajvar került és a korona egy szelet libamáj, ami csak erre az alkalomra várt a fagyasztóban egy régebbi alkalom maradványaként. Mit mondjak, semmi lelkiismeretfurdalásom nem lett. Elborította elmémet az élvezet :)

Most parasztoztam le, mert nem is írt bele és nem is nevetett. Megmondtam neki!!! Na ezen nevetett. Ki érti? Viszont húzott ki szövehget rendesen.


Nincsenek megjegyzések: