Translate

2014. február 22., szombat

Csirkés padlizsános curry


Már többször vettem bébi padlizsánt, de azok kerekek voltak és nem ilyen helyes tojás alakúak. Sőt, azokhoz képest ez vakítóan fehér. Hát beszereztem és uccu neki el is készítettem. Gyakran teszik szaftos ételekbe, főként curry-be. Én is hasonlóan tettem. Készítettem egy arabos ízvilágú curry-t.


Jó adag vöröshagymát megfonnyasztottam, majd hozzá adtam kockázott csirkemellet és a padlizsánokat. Ezen a ponton elborzadtam. Pillanatok alatt elkezdtek barna foltok megjelenni rajta. Volt amelyik majdnem teljesen elszíneződött. Elkeseredtem, mert ez így vállalhatatlan volt. Na mindegy gondoltam. Hozzátettem bőkezűen egy rakás fűszert. Gyömbért, kardamomot, római köményt, koriandert, kurkumát, borsot, fekete hagymamagot, szerecsendiót és minimális chilit.

Sütögettem, majd jött a mentő ötlet: felöntöm paradicsomszósszal, ami ellepi és el is fedi a csúnyaságot. Na, ekkor jött a meglepetés. Alig pár másodperc alatt élénkzöldre váltott a barna szín. Mit tudom én miért, de a paradicsom savas közegére tippelek. Most már pont úgy nézett ki, mint egy friss olívabogyó. Hurrá!!! Szépséges.

Ami azt illeti nem egy bonyolult és gyorsan elkészíthető étel. Ugye nem kell említenem, hogy átlag, itthon kapható padlizsánból is remek lenne.

Hozzávalók
bébi padlizsán
csirke hús
vöröshagymát
gyömbér
kardamom
római kömény
koriander
kurkuma
bors
fekete hagymamag
szerecsendió
chili
paradicsomszósz



Nincsenek megjegyzések: